dissabte, 13 d’octubre del 2012

Crumble de pebrot

Crumble de pebrot

A casa sempre fem les 25 mateixes coses per menjar, no sé si passa a totes les cases.
Ahir, tafanejant la web de webos fritos www.webosfritos.es, una de les meves preferides en matèria de gastronomia realista, vaig trobar la recepta del crumble de pebrot i ceba i va cridar la meva atenció. El cas és que aquest migdia tenia temps i he decidit fer-ho de primer adaptat al nostre gust i als ingredients que tenia a l'abast.

Ingredients

per a la massa
80 gr. de formatge manxec
50 gr. de pinyons
100 gr. de mantega
150 gr. de farina

Per al farciment

pebrots vermells fregists a tires

Per a la massa

ent a 200º uns 30 minuts - jo amb 25 ja n'he tingut prou. Hem de tenir cura d'abaixar el foc fins a 180ª cap al minut 15 perquè no es cremi.
Desfem el formatge  amb el ratllador, trossegem el pinyons, afegim la mantega freda i la farina i treballem tota la massa. Jo ho he fet amb les mans fins que ha quedat una pasta grumosa. La deixem reposar 15 minuts a la nevera.

Fregim els pebrots a tires sense fer-los del tot, ja que han de passar una bona estona al forn. Quan ja estan els escampem per una font de forn i hi escampem la massa per sobre.

Fornegem al forn preescalfat prèviament

Podeu trobar la recepta original aquí crumble de fritada de pimientos


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada