dilluns, 28 de març del 2016

COCA DE VIDRE


La meva amiga Marta ja m'havia comentat com n'era de fàcil fer coca de vidre, però la veritat és que fins ara no m'hi havia posat mai ni era la meva intenció, tot i que és un dels dolços preferits de la meva mare i ja em podria jo haver marcat el detall.

El cas és que havia preparat massa de pizza per fer el sopar de dissabte en tornar de la festa d'aniversari on anàvem. Però a la festa hi havia pizza per berenar, així que vaig pensar que millor  reciclar la massa de pizza en unes fantàstiques coques de vidre. Llàstima que no tenia pinyons!!!

Evidentment va ser el primer dia de molts dies de fer coques de vidre ... amb pinyons, clar.


INGREDIENTS

Massa de pizza o de pa (recepta aquí massa per pizza )
100 gr. Pinyons
Oli d'oliva 
Anís
Sucre 

PREPARACIÓ

Tallem la massa en petites porcions i l'estirem amb el corró el més prima que poguem. 
Disposem les làmines a una safata de forn. i les pinzellem amb oli d'oliva verge extra amb generositat però sense que quedin bassals. 
Hi disposem a sobre sucre escampat al gust i pinyons.
Fornegem a 200 graus uns 8 -10 minuts, en funció del forn i del gruix final de les plaques de coca.
I el pas definitiu; en treure les coques les ruixem amb anís immediatament, veurem com s'evapora l'alcohol.
Deixem refredar i: a menjar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada