dissabte, 26 de març del 2016

LEMON CURD

Fa molt  temps m'encantava una  melemelada de llimona d'una botiga determinada, de fet ho puc dir, em sembla que no em llegeix ningú ;-D, del Buenas Migas. Era de les úniques que m'agradava i l'havia d'anar a buscar a propòsit i, a més, valia 3 euros o 3 euros i mig cada pot, ja fa uns anys, cosa que no era regalada. Tot i que jo ho pagava de gust perquè les melmelades del Buenas Migas són boníssimes. Però un bon dia es va creuar en el meu camí la recepta del Lemon curd i .... adéu melmelada de llimona envasada. Quina deícia!  És que te'l menjaries a cullerades, tot i que és boníssim amb pasta de full, galetes o, fins i tot, dins un pa de pessic.

recepta per a Thermomix



INGREDIENTS

150 gr. de sucre
La pell de 3 llimones sense res de part blanca
El suc de 2 llimones
60 gr de mantega
2 ous 



ELABORACIÓ

Triturem el sucre amb la pell de la llimona al vas dela Thermomix fins a fer una pols fina. 30 segons velocitat 10.
Afegim la resta dels ingredients i barregem a velocitat 2 durant 8 minuts a temperatura de 90 graus.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada